Péntek: Szomszéd

hévíz coverEszmélet: megvolt a corvintetős tripla könyvbemutató, kígyózó sorok a bejáratnál, táblás ház, ilyenek, szerintem az utóbbi pár évben nem nagyon volt 500 fős könyvpremier; ez is pipa. Egyéb részletekért ide érdemes kattintani, az eseményt a magam másnapos eszközeivel megírtam az újságban is. Hanem közben az is van, hogy megjelent a Hévíz idei második, kék száma, a címlapon Rejtő Jenő, odabenn meg számos delikát motyó, részlet Bartis Attila új regényéből, Charles Bukowski néhány verse magyarul (Babiczky Tibornak jár a hála), meg slaminterjú (BDÁ kérdezi az SM + ZP duót), meg Jászberényi-opuszok, meg Závada, meg Pion szövegek – meg két Rendrakás-szonett tőlem is. Fasza kis társaságba keveredtem. (Pár nap múlva felkerülnek a Szabadedzésre ezek a versek.) Most pénteken a Szomszédban (Gozsdu udvar) be is mutatjuk az új lapszámot jól. Szécsi Noémi mellett Pion István, Závada Péter, Fehér Béla olvas fel. Meg én. Péczely Dóra moderál majd. Az esemény fb-eventjét itt találod, itt meg a Hévíz számít a kedvelésedre. Szerintem eljössz.

Leave a Reply

